Shërbimi bën ndryshimin! Kultura e të shërbyerit dhe pritshmëritë
Kamarieri: Si je mire?
Klienti: Ma bo i koktejl si ai jeshili, po deshe, e di vete ti!
………..
Jam mesuar te sherbehem nga kamariere qe nuk pyesin pyetje retorike “si je” dhe rrine presin cfare do porosis me tej. Nuk hyj as tek ajo pjese njerezish qe pres qe nje kamarier te “me lexoje” oreksin qe kam dhe te me sjelle cfare te doje ai.
Kultura e te shijuarit dhe te sherbyerit per fat te keq eshte akoma shume larg asaj cka jam mesuar shume vite te jetes sime pertej kufijve.
Bej pjese tek ata njerez me pritshmeri te larte qe nxehen kur kamarieri rri si guak, kur shikon qe gota eshte bosh dhe nuk afrohet vete te te pyese nese deshiron dicka tjeter. Kur te heq dhe goten e fundit nga tavolina si per te te thene “ngrihu tani, mjaft ndenje”. Bej pjese te “manjaket” qe nxehem me veten pse u ula ne nje restorant ku menuja ka gabime ortografike ose kamarieri s’di te me sygjeroje asgje nga specialitetet, ku mishin e porosis te pjekur pak, me gjak dhe kamarieri habitet dhe me paralajmeron qe mund te helmohem…
Jam mesuar te sherbehem nga kamariere qe me mprehin shqisat e te shijuarit me sygjerimet e tyre, nga bartendera qe bejne art perpara meje kur pergatisin koktelje, nga someliere qe tregojne me detaje mbi historine e veres qe kam porositur duke perdorur nje gjuhe elegante, me nje qendrim te hijshem profesional.
Jam mesuar te shijoj mbi te gjitha sherbimin!
Sherbimi ben ndryshimin ne restorante, bare e hotele. Sherbimi shet. Rrit xhiron e kompanise dhe selekton klientelen duke e diferencuar kompanine.
Profesionistet e sherbimit, po perballen me masat dhe udhezimet per standardizimin dhe kategorizimin e hoteleve dhe njesive te sherbimit te kesaj fushe. Deri sa procesi te mbaroje, me shpresen se kjo nisme do te permiresoje standardet dhe do te rrise dhe ndergjegjesoje gjithashtu edhe klientet per te rritur pritshmerite e tyre dhe edukuar ata ne kete fushe, ju ftoj te filloni ndryshimin tek vetja.
Kurset e sherbimit ne Hospitality and Tourism Academy ju pergatisin dhe certifikojne per tregun e punes qe pritet te ndryshoje. Tregu dhe masat rregulluese kerkojne standarde dhe profesionalizem.
Sherbimi eshte art! Beje ate mire!
Gladiola Dona
Hospitality and Tourism Academy